100407

Idag vaknade Gabriel 5.30.. Men jag får skylla mig själv för att jag är trött då jag gick och la mig så sent igår, tror jag la mig 00.30. Men Gabriel var pigg och glad och på bushumör! Tur att någon är morgonpigg i alla fall ;-) Men nu känner jag mig som folk igen efter en kopp kaffe. Jag hade aldrig överlevt en morgon utan kaffe!

Gabriel ligger på golvet och leker. Han funderar lite över lekmattan, men det beror nog på att den fortfarande är ihoprullad och inplastad. Ska dammsuga lite senare och lägga ut den sen. Tror inte mina grannar skulle bli så nöjd om jag började dammsuga nu, inte Simon som ligger och sover heller :-)

Idag står en promenad med Malin på schemat och så krama om Britta som åker ner till Umeå igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0