100409

Idag har jag jobbat mellan 8-13, skönt med en kort tur eftersom jag jobbar hela helgen. Det misstänks dock gå magsjuka på jobbet så nu är jag jätte nojig och badar i handsprit. Vill inte ha magsjuka!

Möttes av Gabriels underbara leende när jag klev in genom ytterdörren. Det var svårt att motstå att bara springa till honom och ge honom 1000 pussar, men jag skyndade mig in i duschen istället. Simon säger att Gabriel har varit gnällig och väldigt missnöjd idag men nu är han då en liten solstråle! Han blev kanske glad att se mamma? Älskade unge! Han har också tagit ett krypsteg idag :-) Jag är så stolt! Det är nog inte långt borta nu, han är så söt när han själv blir så nöjd över det han presterar :-)

Nu ska jag ringa Barnvagnsbutiken och höra om vagnen har kommit! Hon sa att den skulle komma idag men har inte hört av sig. Och jag vill ju ha vagnen nuuu! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0