100415

Jag håller på att bli knäpp av att inte träffa folk, att umgås. Känns som att jag inte har träffat någon av mina vänner på flera år, fast det egentligen bara är en vecka. Men det är länge! Jag blir så himla nere bara.

Vi ska i alla fall ut på en promenad när Gabriel vaknat och ätit mellis. Ska gå förbi Åhléns också och köpa presentpapper. Om allt går som vi vill ska vi till grannstaden i helgen och gratta min kusin E som fyllde 4 år igår, stora tjejen :-) Och idag fyller min kära pappa 54 år! Ska ringa och gratta honom senare idag och så får vi fira honom när vi åker ner! Har i alla fall fixat honom världens bästa present, den kommer nog att uppskattas :-)

Nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0