100417

Godmorgon!

Här startade dagen redan 05.30. Typiskt när jag lovat Simon sovmorgon just idag ;-) Jag och Gabriel har precis ätit frukost. Han åt en halv limpsmörgås med smör och ost och det tyckte han var gott! Jag var dock tvungen mata honom, men han verkar inte så förtjust i plockmat? Alltså att plocka i det själv, det ser ut som att han tycker det är jätte äckligt! Just nu ligger han på lekmattan och leker och jag väntar på nyheterna. Jag betvivlar att vi kommer kunna flyga som planerat, men jag hoppas att det hinner lösa sig. Vill verkligen inte åka tåg, och sen så ska man ju få tag i biljetter också. Nåja, försöker att inte tänka på det då jag börjar grubbla så mycket. Men det skulle verkligen vara förjävligt om vi inte tog oss ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0