Drömmar

Jag har varit i drömmarnas land hela kvällen.. Omtapetsering av lägenheten, att inreda Gabriels rum.. Jag älskar verkligen inredning men lägenheten är ännu ett projekt och jag är långt ifrån nöjd! Mestadels tapeterna i hela lägenheten, allt är brunt eller beige och det är verkligen de två tråkigaste och minst hemtrevliga färgerna enligt mig. Tyvärr är det tapetserat -04 och -07 så det är flera år innan vi skulle få en omtapetsering. Men vi har ju planer på att bo här i flera år till så därför skulle jag kunna lägga ut pengar på tapeter. Man får ta allt lite pö om pö helt enkelt :-) Men i övrigt fullkomligt älskar jag vår lägenhet! Kök och badrum är rotrenoverat -07 och det är verkligen super fräscht! Och så är lägenheten så öppen och "luftig". Kommer nog aldrig flytta härifrån till en ny lägenhet i alla fall, för vi skulle verkligen inte kunna få någon finare :-) Nåja, nu ska jag fortsätta drömma om framtida renovering innan det dax att sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bara bra att du inte är nöjd. För de är som roligt och små fixa hela tiden. :) Hade du ju inte kunnat om du var hel nöjd med lgh. Hoppas att ni har haft en bra helg, kram!

2010-04-11 @ 08:48:15
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0