Fröken lång

Nu har vi nyligt kommit hem från stan. Hittade present åt Ebba, jeans och t-shirt åt Simon, svart nagellack och en bh åt mig, en pyjamas och en kortärmad vit body i strl 74 åt Gabriel. Så vi är mycket nöjda alla 3! Det var helt galet underbart väder. Tog bort åkpåsen idag som ersattes med en filt under och en filt på honom och han var alldeles lagom varm! Jag invigde mina älskade Vagabond stövlar för iår men det slutade med att jag fick jätte ömma fötter. Brukar undvika klack när jag är med Simon eftersom jag redan är 6 cm längre, men idag fick jag vara 10 cm längre än honom. Inte min huvudvärk fast jag ser att folk tittar lite :-)

Nu ska jag städa litegranna innan det är dax att börja med middagen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roooligt med lite shopping! Jag är också shoppingsugen! :) Ska vi försöka planera in att umgås lite snart, och hoppas på att ingen blir sjuk iiigen? Hehe.

2010-04-06 @ 19:39:08
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0