Hemmakväll

Blev tillslut så att jag tackade nej till vinkvällen. Det hade absolut varit trevligt, men nu vill jag att kroppen ska fokusera på att bli frisk. Vill kunna hälsa på folk med småbarn men det gör jag ju inte nu i RS-tider. Saknar att gosa med lilla Stina, och så vill jag ju träffa lilla prinsessan Ebba som föddes igår! Dumma förkylningar.

Idag har jag verkligen ätit alldeles för mycket av det goda.. Att jag inte har någon jäkla självdiciplin. No more!

Ikväll ska jag göra en smörgåstårta. Tänkte lyxa till helgen lite så vi har lite gott imorgon på påskdagen :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Muuuums. Smörgåstårta!

2010-04-03 @ 21:53:16
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0