Mamma-/bebisträff

Idag promenerade jag och Gabriel till Victoria för att äntligen få träffa lilla Ebba! Där var även Malin och Stina :-) Vi fikade och surrade om sånt som mammor pratar om - amning, blöjbyten med mera ;-) Senare kom också Elina och Saga. Så det blev en mysig mamma-/bebisträff! Och hips vips hade klockan blivit 16 och det var dax att gå hem. Tiden går fort när man har roligt! Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag tro att man ändå skulle ha såpass många vänner med barn när man skaffade barn såhär ungt :-) Gabriel var inte särskilt brydd i småtjejerna, men det ändras nog såfort de blir lite äldre och han kan leka med dem!

Älsklingen har precis dammsugit lägenheten så nu tänkte jag hinna skura den innan Criminal Minds börjar :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

MYSIGT! Jag är lite avis... lite :)

2010-04-08 @ 21:27:09
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hejpå dig, det är en ECO-tapet, 5606 tror jag är numret :) jag är mycket nöjd med den. Ha en fin dag!

2010-04-09 @ 07:58:36
URL: http://hoswestbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0