Söndag - 100425

Idag har vi tagit det relativt piano. Vi har:

- ätit lunch hos Gabriels farmor
- prommat i det härliga vårvädret
- haft besök av Gabriels mormor
- haft besök av emma
- tvättstuga

Gjorde det lätt för mig och gjorde en lista :-)

Idag har jag känt sånt pirr över resan på tisdag. Det är verkligen annorlunda att resa med barn, så otroligt mycket saker man ska tänka på. Har suttit och skrivit en lista över allt vi behöver handla imorgon och allt som måste rymmas i handbagaget. Jag gillar listor och struktur! Kommer nog packa med mig alldeles för mycket saker, men det gör jag i och för sig alltid :-)

Nu ska jag bädda sängen och sen dona på lite här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0