Söndag

Ikväll är jag trött, har jobbat ett långpass idag och det känns i kroppen. Gabriel sov när jag gick imorse och han sov när jag kom hem ikväll. Vi får ta igen lite tid imorgon och mysa hela dagen :-) Gabriel har föressten blivit jätte förkyld igen! Han fick vara bra en ynka dag och så kom den hemska hostan tillbaka igen. Tycker synd om honom när han har det så jobbigt :-( Dumma förkylningar..

Imorgon ska vi alltså bara vara hemma, städa och dona på lite här hemma. Köpte en jättefin orkidé på Coop igår för 119:- (!!) som pryder hyllan i hallen tillsammans med en ljusslinga och de fina cerisa ljuslyktorna. Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla den vid liv.













Inte den bästa bilden, men för att behålla "mysfaktorn" i bilderna använde jag ingen blixt :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Om du undrar något med blomman så kanske jag kan hjälpa. :)

2010-04-12 @ 18:14:58
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0