Köpt tvättmaskin

Vi har haft en bra kväll - vi har blivit med tvättmaskin :-D Våran gick ju sönder i januari och jag har verkligen saknat att kunna tvätta hemma. Så när det av en slump kom fram på jobbet att en arbetskamrat hade en toppmatad maskin ståendes slog vi givetvis till :-) Skönt att äntligen kunna tvätta lite hemma igen! Nu är det bara diskmaskin som saknas, men vi ska få mammas gamla bänkdiskmaskin som står och samlar damm i deras källare! Tvättmaskinen har i alla fall gått sin första gång här hemma och den verkar då funka alldeles utmärkt!

Imorgon jobbar jag 7-21, med rast mellan 12-16. Hade först tänkt att jag skulle möta upp pojkarna på stan och luncha tillsammans men eftersom Gabriel inte är piggelin blir det inte av.. Så jag tror jag stannar på jobbet och vilar istället. Men det är så jobbigt att inte få träffa lilleman på en hel dag :-(

Nu ska jag ta en dusch, sen en kopp kaffe och så borde jag ju faktiskt gå och lägga mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0