Babymassage

Den här fredagen har bara rusat iväg. Jobbade mellan 7-12 och så mötte jag upp mina pojkar och så kilade jag och Gabriel iväg på babymassage. Gabriel hade dock inte ro till att bli masserad utan ville hellre riva sönder kompendiet med övningarna och spana på de andra bebisarna :-) Men det var trevligt att bara surra också! Misstänkte att han inte skulle vilja bli masserad, men vi får väl se hur han är nästa gång :-)

Nu har han precis somnat. Försökte natta honom klockan 20 som vanligt men fick bara höra protester så han fick komma upp en stund :-)

Imorgon ska vi iväg till grannstaden och hälsa på min moster Mari med familj! Ser så framemot det :-) Blev ju ingenting förra helgen då Gabriel fortfarande var hostig. Måste förbi H&M och kolla en handväska också. Min pluttväska räcker inte långt när man ska resa med barn! Simon tar ju skötväskan som handbagage men jag vill själv ha något större också. Det är ju ändå en hel del grejer man behöver ha med åt Gabriel under själva resan.


Något liknande denna jag är ute efter. Ett krav är att den har axelband! Att jag inte tänkt efter och beställt den innan. Denna modell är från H&M, 179:-


Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

En sån väska har jag :) den är jättefin och lagom stor! Syns imorgon! Har du funderat angående arcus?

2010-04-23 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0