Valborgs

Goddag!

Inatt har lilleman väckt hela huset! Han skrek och skrek, men ratade mat och allt annat. Funderar på om det kanske är magen som spökade så han fick katrinplommonpuré till gröten imorse.

Idag är det valborgs och det ser ut som att det blir att åka ut till bekantas stuga i ett par timmar. Om vi får tag i någon vinteroverall och flytväst till Gabriel. Dum som jag är tänkte jag aldrig på att ta med Reiman till Gabriel, men jag trodde faktiskt att det skulle vara liiite varmare här. Och så visste jag inte att vi skulle vara ute på en pytteö med en ouppvärmd stuga. Nåja, här får man ju en babybox när man får barn och där i är det alltid en vinteroverall i strl 74 så det ska väl inte vara omöjligt att skaffa fram en. Flytväst får vi nog hyra! Det är bra att föda barn här, man får alltså en box värd ca 2000 kr med kläder och annat bra till en bebis :-)

Nellie var helt gudomligt söt! Fasters "lilla" hjärtegull :-) 

När Gabriel vaknat från sin förmiddagsnap ska vi premiärbada i badkar tillsammans :-D MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0