100824

Dagen började med ett roligt besked! Humöret har varit på topp hela dagen, lillemans med. Mormor har varit här och busat med Gabriel och han var överlycklig. Det är så härligt att se vilken fin relation de har till varandra!

Det som har gjort mig lite mindre glad är att benen till skriv-/databordet, datorförvaringen OCH köksstolarna verkar vara slut på ikea. SUCK! Är ju ingen idé att åka dit om det jag åker dit för inte finns inne. Sen så kan jag tycka att när årets katalog precis kommit ut borde det finnas mycket på lagret.. Såja, nu fick jag med lite gnäll också :-) Men det känns så jäkla typiskt. Vill ju åka nu, hade ju planer på att åka dit i mitten av nästa vecka..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Stolarna har ju i princip varit slut sedan innan vi skulle köpa dem, så undra om de inte är slut nästintill direkt alltid. Tråkigt är det iaf!

2010-08-24 @ 23:08:31
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0