Ckokladbollar

Behöver jag ens berätta hur bra det kändes att se min lilla älskling efter nästan två dagar utan honom? U-N-D-E-R-B-A-R-T! Det var så härligt att kliva in genom dörren och mötas av en glad liten skit som ropade "mamma!" Älskade, älskade unge! Finns ingen bättre än du ♥

Har bakat lite ikväll till morgondagen. Men beräknade lite fel så jag måste handla mer ingredienser imorgon och fixa färdigt allt då. Har gjort chokladbollar och det gick bra, lite ångestladdat! För de som inte vet så har jag hemsk fobi för att göra just chokladbollar, haha! Lite konstigt enligt många, men jag klarar verkligen inte av kladdet, när man liksom känner det glida igenom fingrarna.. Huvva! Har bara kvar att rulla dom.

Nä nu ska jag reda upp i kaoset som av någon märklig anledning uppkommit i köket :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har aldrig gillat tripp trapp bara, jag minns när jag var liten att jag vägrade sitt i en sån haha. Nu på senare år är väl det väl för att jag tycker de verkar så klumpiga och fula, passar inte in riktigt här hemma. Även om de riktigt bra stolar, Pers alla syskon har haft en och Per ville ha en till Jeff men nej nej :) Smaken är väl som baken!

2010-08-09 @ 14:59:36
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0