Födelsedagsfirande

Ikväll har jag haft mitt födelsedagsfika. Mitt humör var inte på topp mitt på dagen. Min facebookstatus -
"Det är inte min dag idag: glömt grädde i båda mina cheescakes, misslyckats med chokladbollar och glömt vaniljsocker i en sats kladdmuffins. Hur lyckas man? Jag skulle satsat på köpesfika istället. Fan vad less jag är.."
Men allt blev bra tillslut!

Det har varit härligt med en massa människor jag trivs med på en och samma dag. Fick så fina presenter: blommor, lotter, mina efterlängtade ugglor från lagerhaus (2 små och 1 stor), leave in-balsam och en bok full med tips, råd och recept på muffins, frosting, topping och en massa annat gotta. Jag tackar så hemskt mycket för allt!

Jag är himla nöjd med dagen trots alla missöden med bakningen!


Ska bli så mysigt att tända dessa nu när det är mörkt om kvällarna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jahaaaaa, det är ljuslyktor! Det visste jag inte :)

2010-08-09 @ 22:36:51
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Tyckte fikat var jättegott iaf :)

2010-08-09 @ 22:57:18
Postat av: Johanna

Hihi, ja! Jag har typ trott att det varit krukor... fast nu när jag tittar på dom så inser jag att det vore väldigt konstiga krukor. Haha. Mycket fina iallafall! :) Natti.

2010-08-09 @ 22:58:03
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh visste inte att de fanns i små också? Söta var de med :-)!

2010-08-10 @ 14:27:15
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0