Inte då..

Gabriel tyckte inte om den nya typen av nappen. Han blev arg som ett bi och spottade ut den, så jag fick byta till en Esska och då gick det minsann att äta! Så nu kör vi på Esskas. MAM flaskan rymdes ändå inte riktigt i vår micro, vi har en lite mindre micro där man lägger flaskan i en behållare och den var helt enkelt för tjock.

Idag ska vi bara vara hemma. Det behövs städas och någongång mellan 15-19 kommer IKEA leveransen. Nu vill jag ju bygga ihop det, men det är lite fix i Gabriels rum innan jag kan börja inreda så det får vänta. Ska förbi Norsjö också och kolla/köpa det jag behöver.

Nä nu ska jag sätta igång med städningen innan lilleman vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0