Torsdag

Nu har jag äntligen bokat 1-års fotografering hos Photo by Maria. Och av dömma av hennes bilder verkar hon vara superduktig! Spännande! :-)

Lilleman har varit helt omöjlig inatt, bara skrik och panik. Han var väldigt mycket gratis där ett tag! Jag är verkligen helt slut i kropp och knopp. Kan räkna de nätterna jag fått sova en hel natt på mina händer de senaste 5 månaderna. Jag undrar vad det kan bero på egentligen? För mellan 3-8 månader sov han som en prins men nu är han snarare ett litet monster. Jag hoppas att det vänder snart, för det är verkligen inte humant att aldrig få sova i ett.. Jag är aldrig pigg, känner mig som en zombie hela dagarna..

Nu har han ganska nyligt somnat för sin förmiddagsvila och efter det är det dax för lunch och sen en sväng på stan. Ska skicka iväg ett sms till Elina då hon och söta lilla Saga kanske ville följa :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer nog bli jättefina bilder! Hon verkar ju otroligt duktig!

2010-08-19 @ 16:31:54
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0