Uppe för tuppen (Gabriel)!

Idag har jag faktiskt klivit upp innan Gabriel vaknat. Det händer inte ofta kan jag lova! Men kanske inte heller så konstigt då han vanligvis vaknar runt 6. Den senaste veckan har han däremot vaknat mellan 7-8.20 och det tackar jag för! Det är faktiskt ganska skönt att kliva upp och dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro så jag hoppas att det är en ihållande trend från lillemans sida! :-) Sen så har vi fått sova hela natten inatt :-D Tänk att så lite kan betyda så mycket!

Idag har vi inga direkta planer, lite städ och fix som alltid men annars blir det nog ganska lugnt. Efter 18 får vi ha Simon hemma i 2 dagar! Vi är överlyckliga både jag och lilleman! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, men skit! Verkar som att vissa ser, och andra inte :p beror nog på vilken webbläsare man har tror jag..

2010-08-20 @ 08:48:47
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, man tycker ju det :p vet bara inte riktigt hur!

2010-08-20 @ 08:59:01
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0