Segt..

Den här dagen har varit ovanligt seg, annars brukar jag tycka att dagarna går så himla fort! Det har blåst jätte kallt hela dagen så jag och lilleman har mestadels hållt oss inne. Har bara varit till mio, ica och dollar och lämnat tillbaka lådorna jag köpte häromdagen. Har suttit på ikea.se och påtat med min inköpslista, hihi det är ju så roligt! Lägger till och tar bort grejer.. Kanske skippar köksbord + stolar nu och köper det senare i år istället. Men det är ju så roligt med nytt! :-) Huvudsaken vardagsrummet blir färdigt i alla fall! Måste beställa en massa kort också, har inte gjort det sen i januari så det finns ju en hel del.. Att man inte gör det oftare!

Nä nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dax för sängen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var allt duktig på att gissa du. :)



Okej, men vad bra. Så man vet med säkerhet. Då blire nästa vecka för mig och Saga. Ni sjöng och busa för oss också hoppas jag, kram!

2010-08-26 @ 19:59:51
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den sätter du nästa gång. :)



Ja, det är alltid roligt. För som du säger, det värmer verkligen mammahjärtat. Man kan ju inte vara annat än stolt över sina små liv.

2010-08-26 @ 20:10:58
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0