Prioritera

Gabriel har blivit förkyld. Han sov oroligt fram till 00 inatt och efter det snarkade han som en vuxen karl. Det rinner från både näsa och ögon.. Stackars liten ♥

Mest troligt blir det att köpa en ny dammsugare redan idag! Tydligen så säljer de någon av modellerna av UltraSilencer på Coop så det blir en sväng dit och kika senare. Hade gärna kommit hem med en ny! :-)

Har rensat min inköpslista på ikea.se och det blev väldigt mycket billigare kan jag lova! Det blir bara att köpa det allra nödvändigaste. Så köksbord och stolar får vänta, tråkigt nog. Istället köper vi två till vita klappstolar då vi redan har två så blir det lite snyggare i alla fall! Just nu ser det väldigt knasigt ut med ett furubord, två klappstolar och två andra typer av stolar, haha. Sen brukar det ju alltid följa med något litet extra när man är på ikea, men nu ska jag försöka hålla mig till budgeten! Efter ikea kan jag äntligen börja med lillemans rum som jag har tjatat om i flera månader :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0