Vargsången

Ännu en hel natts sömn! Jag känner mig så pigg och glad. 3 nätter i sträck! Det är verkligen gudomligt att Gabriel sovit så bra de senaste nätterna. 20-07.30 sov han inatt och jag fick sova till 9! Jag hoppas, hoppas, hoppas att han fortsätter sova såhär nu.

Förövrigt så måste jag bara rekomendera den vita barnkammarboken! Den silvriga var också riktigt bra, men den vita är super! Vi har lyssnat på den medföljande cdn hela dagen då vi städat. Gabriel gillade den också, men han blev lite generad när han hörde barnrösterna i den :-) Jag fastnade direkt för Vargsången från Ronja Rövardotter. Blir tårögd då jag hör den! Ronja Rövardotter än min absoluta favorit av Astrid Lindgrens verk! När jag var liten började alltid gråta när Ronja fastnade med foten i snön och Rumpnissarna hängde fast babyvaggan i hennes sko. Ja, jag har alltid varit en sån som gråter för allting ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0