Vindoverallen

Efter lunch mötte vi upp Elina och Saga på stan. Jag köpte vindoverallen åt Gabriel och ett par byxor till 1-års fotograferingen. Det var en likadan byxa som jag köpt i strl 80 här om veckan. Givetvis hade de alla storlekar förutom 74 så jag testade ett par i 68 och de satt som ett smäck! Om man jämför med hans byxor i 74 så är de lika långa och breda så storleken större hade nog blivit för stort! Men de skulle få in fler i veckan så jag tänkte att jag provar ett par större då ifall de mot förmodan skulle passa bättre. Tror dock inte att han hinner växa mycket på 3 veckor :-)

Andra svängen på H&M hittade jag förmodligen de snyggaste byxorna ever till G. Tyvärr fanns de bara från storlek 86 och uppåt men han måste nästan ha dom! Så snygga var dom ;-) Längtar verkligen tills Gabriel kan börja ha kläder i 86, finns så mycket fint på barnavdelningen!



Lillfisen i sin fina vindoverall som snart måste börjas användas.. Brrr, det har varit kallt idag trots att solen lyst! Fårskinnsfällen följer då med ut nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta unge! :)

2010-08-19 @ 20:27:23
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, det kan jag tänka mig att det blir! :) Och tackar! :)

2010-08-19 @ 21:04:19
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0