Cuz´ you had a bad day..

Uh.. som om jag inte redan hade en fruktansvärt dålig dag så gjorde min muggbeställning bara allting ännu värre. Har hittat en sida som har de blåa i alla fall, och om jag inte får tag i Vigan typ NU så klickar jag hem dom redan ikväll.

Det har verkligen inte varit någon bra dag idag. Har känt mig allmänt ledsen och har inte haft någon som helst ork. Usch! Ibland har jag sånahär dagar och nu mår jag bara ännu sämre då jag får hemskt dåligt samvete när det känns som att jag "försummat" mitt lilla hjärta.. :-( Imorgon ska vi hitta på något roligt, kanske någon som vill ha besök? Missförstå mig rätt, men det känns faktiskt rätt bra att Gabriel ska börja på dagis. Han behöver stimulans och det har jag absolut inte kunnat ge honom idag. Fy, jag känner mig som jordens sämsta mamma..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är verkligen inte jordens sämsta mamma Julia!! <3

2010-12-28 @ 20:18:52
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Nej då, du är en underbar mor ;)

2010-12-28 @ 20:42:47
Postat av: Elina

Ni är alltid välkomna hit. :)

2010-12-28 @ 21:51:42
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Britta

Här på Smedjegatan finns mer än en som vill ha besök av er kan jag lova : )

Kaffekokaren står på när som helst!



du får ha en "dålig mamma-dag", med tanke på alla andra dagar då du är en underbar mamma!

2010-12-29 @ 00:25:06
URL: http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0