Inställda planer

Inatt har vi alla sovit hela natten lång! Eller jag och lillebus i alla fall, Simon jobbar ju natt hela veckan.

Vi tog en dusch tillsammans på morgonen. Vi badar aldrig Gabriel numera då det är så mycket smidigare att duscha. Han ogillar det däremot, han blir tokig när man ska skölja håret. Samma sak när det gäller att borta tänderna. Säger man orden "duscha" eller "borta tänderna" blir han superglad och springer till badrummet men när man väl börjar blir han skitsur. Nåja, det är bara att han står ut! :-)

Planerna idag var egentligen att kila till Elina och Saga för lite bus, men termometern visar -31,4 grader idag så vi håller oss på hemmaplan. Skittrist rent ut sagt då jag verkligen såg framemot att träffa tjejerna, men förhoppningsvis kommer det fler lite varmare dagar snart! Istället så tänkte jag sortera lite i våra garderober. Skönt att få bort en massa som ändå aldrig används och framförallt att få sortera IN kläder som jag nu kommer i igen! Härligt, härligt! :-D

Ikväll ska jag trotsa kylan och bege mig mot step in för lite ZUMBA! Blev så glad när jag läste att det skulle starta upp :-) Och tur jag bokade tidigt i måndags, det är nämligen 30 bokade platser och 32 reserver! Jag kan verkligen inte dansa så jag kommer nog se helt tokig ut hihi!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag förstår, då är det lika bra att vänta. :) Men det blev faktiskt finare än vad jag trodde att det skulle bli. Nu känns inte väggarna sådär tomma.



Jo, det är på mig och Micke. Han fick bla. den i julklapp av mig. Det är en tjej jag känner som gör dom. Storlek beroende på hur stor eller liten man vill ha. Kram

2010-12-29 @ 21:40:57
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0