Mellandags..vadå?

Mellandagsrean var inte mycket att hurra över, tror inte jag köpte något på rea faktiskt. Däremot blev jag väldigt glad att Åhléns hade 30% på hela butiken då de startat sin utförsäljning. Så där fyndade jag min favoritkock Leila Lindholms One more slice och ett ögonbrynspuder, ögonbrynsskugga (?). På Hemtex köpte jag 2 mörklila handdukar, givetvis var badlakanen slut, men de skulle komma in inom någon vecka. Och på H&M köpte jag en tunika till mig själv och lite presenter till lilla Vilja.

 

Det jag egentligen var ute efter inne i staden var en termos från Rosendals Grand Cru-serie i svart som varit på kampanj. Fanns den tror ni? Svar nej! Himla trist, ville verkligen unna mig något!


Snygg va? Och tydligen bäst i test ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tackar! Nu har vi mailat henne så vi får se när hon hör av sig! :)

2010-12-27 @ 21:47:21
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0