Nyårsafton 2010

Då var årets sista dag här. 2010 har verkligen varit ett kanonår på många sätt och vis!

Igårkväll lyckades jag låsa min telefon. Har haft samma pinkod de senaste 5 åren, men igår kom jag verkligen inte ihåg den. Och givetviss hittar jag inte PUK-koden, så jag har ringt telia och beställt ett som kommer i mitten på nästa vecka. Så nu kommer jag inte kunna nås på mobilen, mamma skulle dock ta med något gammalt nummer som jag kan använda under tiden. Tänk vad beroende man blivit av telefonen egentligen, jag känner mig naken, exposed som Maria Montazami skulle säga.

Lillebus är fortfarande febrig men nu ligger tempen på 38,5. Inatt var han uppe i 39,6 och då var han himla ledsen och ynklig :-/ Men han lär nog bli på gott humör när mormor kommer hit ikväll!

Har jobbat och tränat idag. Hade verkligen ingen lust egentligen att träna, men jag visste att jag var tvungen då jag ätit lite marängsviss idag. Åh.. Alltså jag måste verkligen lära mig hitta balansen mellan att känna att jag unnar mig och ångest. Nu får jag bara ångest direkt jag ätit något jag egentligen inte borde ätit. Med närmare eftertanke har jag insett att det beror på PREnet, om jag inte gått på diet hade jag nog inte haft samma ångestkänslor. Men jag älskar PREnet och kommer fortsätta tills jag nått målet, men det är som att jag tävlar mot mig själv eller hur jag nu ska försklara det. Jag MÅSTE ha gått ner i vikt till varje BIA. Och jag stressar liksom upp mig, jag tror faktiskt inte det är så hälsosamt. Men jag kommer som sagt fortsätta, för jag har en lång bit kvar på min resa, och definitivt den jobbigaste biten kvar! Det är nu alla kalorier och träningen verkligen kommer betyda något när jag närmar mig mitt mål. Nä fy, det känns som att jag aldrig kommer klara det. Har bara tappat tron på mig själv, men det är för det känns som att jag "fuskar" när jag dricker måltidsersättning.. Tur jag har en BIA ganska snart och får prata med min rådgivare, känns som att det verkligen behövs.

Nu ska jag skutta in i duschen och sen plocka ihop lite här hemma. Hoppas ni får en underbar kväll med era nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år! Hoppas ni får en mysig och bra kväll trots att lilleman är sjuk. Kram och krya på "er"!

2010-12-31 @ 16:02:53
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen aning, inte våran. ser ut som alla andra med snöre mellan benen

2011-01-01 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0