"Oj!"

Tittade precis på lite bilder från Cecilia och Roberts bröllop i somras. Britta har en bild på oss två på hennes facebook och jag fick en smärre chock när jag såg den. Min första tanke var- "Herregud, hur har jag tillåtit mig själv att bli sådär tjock?". Alltså seriöst, jag trodde inte att jag var sådär STOR. Jag har inte sett mig som sån. Det känns nästan lite overkligt. Ni får dock vänta på att se bilden, eller endel av mina läsare vet jag ju kan se den ändå. Men efter nästa BIA kommer jag lägga ut den och några till bilder plus en nytagen helkroppsbild :-) Lite pirrigt, men jag vill både se skillnaden själv och visa den för er. För just nu skriver jag ju bara att det går bra, vad vågen visar etc. Men en bild säger ju mer än 1000 ord!

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

När jag var liten blev jag iriiterad över det :P men nu blir jag jätteglad och stolt över att du känner så. Inte för att jag själv tycker att jag är det. Är nog så att man alltid känner sig otillräcklig.

Längtar sååå tills imorgon. Kommer att bli jätteroligt. Måste bara lämna mitt dåliga samvete hemma.



Förresten så känner jag igen mig i det där när man ser sig själv på kort. Speciellt en gång efter Ellens dop. Gisses så stor jag var. Kände mig inte så stor. Det var då jag började med GI och gick ner drygt 10 kg. Förresten så tycker jag inte att du såg så stor ut i verkligheten. Måste vara ett osmickrande kort helt enkelt.

2010-12-08 @ 15:08:07
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Elina

Spännande med "före och efter" bild (även om du inte är "färdig" helt och hållet). Jag väntar med att få se den på bloggen, ska inte tjuvkika på facebook.



Tack för din kommentar btw, du har så rätt i det du säger! :) KRAM

2010-12-08 @ 18:07:08
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0