Sjukling

La Gabriel 1 timme tidigare än vanligt ikväll. Lillhjärtat har nämligen fått feber :-/ Han var helt slut.. Hoppas alvedonen hjälper lite så att han är piggare imorgon.

Själv väntar jag på att Bingolotto ska börja. Det är också en tradition att spela kvällen före nyårsafton här hos oss. Tycker det är mysigt! Dessvärre är ju S på jobbet.. Men jag ska nog kunna bli miljonär utan honom hihi.

Imorgon är det jobb mellan 8-14 som gäller, skönt med lite storhelgs ob, jobbar nyårsdagen också. Påväg hem ska jag göra ett stopp på step in och köra lite kondition. Ska köra stenhårt och ta vara på all tid jag kan träna nu fram till nästa BIA den 11:e. Vågen har nämligen inte varit så positiv nu efter julhelgen. Har som inte alls haft någon motivation de sista två veckorna, men nu är det nya tag! Jag är bara 3 kg ifrån min inskrivningsvikt på MVC och 5 kg ifrån vad jag vägde när jag och Simon blev tillsammans. Och det är ena stora milstolpar!

Nu ska jag leta några pennor så jag är redo för lite bingo sen!


Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Stackars lillgrabben :(



Du är så himla duktig! Måste kännas skönt att bara vara 5 kg från "innangravidtiden". Har några fler kvar jag.

2010-12-30 @ 21:25:34
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0