Stress, stress och mera stress

Allt är så himla stressigt just nu. Känns som att jag gräver min egen grav. Jag har alldeles för lätt för att stressa upp mig över saker och ting.

Har städat lite på morgonen, men det tar verkligen aldrig slut. Det ligger papper överallt och jag håller på att bli tokig. Simons  och hans farbror sitter just nu med alla papper och fixar boupptäckningen. Usch vilket skitgöra.

Idag gjorde jag något som verkligen tog emot att göra, lite i alla fall. Simon pratade om en julklapp han tänkt köpa åt mig, men ville disskutera det innan. Och vet ni vad jag tackade nej (eller jag har väl inte riktigt sagt nej ännu) till? En Kitchen aid. Finns annat som vi faktiskt behöver istället, som nytt köksbord och stolar. Men visst önskar jag lite att han aldrig hade tagit upp det så jag bara hade fått den ;-) En vit Kitchen aid hade mer än gärna fått pryda vårat kök! Nåja, en vacker dag kanske..

Ikväll väntar jobb mellan 15.30-20.30 och sen blir det julmys hos Britta!


Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh, jag är inte ensam om att lätt stressa upp mig. Så, jag vet hur du känner dig för jag känner mig exakt lika stressad. Attans julstress, som bidrar till det. Ha det så mysigt ikväll iaf. :)

2010-12-21 @ 12:20:41
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0