Struligt

Kunde inte logga in på bloggen igår, därav de uteblivna före- och efterbilderna. Har i och för sig inte ens fotat något ännu, men ska be Simon fixa när han kommer hem från jobbet ikväll. Jag gillar verkligen inte att bli fotad, men det ska bli kul att jämföra hihi. Just nu är min mage bara lite uppsvälld, den känns som en ballong typ.

Har städat lite nu på eftermiddagen men har massvis kvar att göra. Har även hunnit ut en snabbsväng på stan och köpt julklappsetiketter, julsnöre och Gabriels morgonklapp som blev en Pingu film. Förhoppningsvis har han ro till att titta på den medan man stökar på i köket på julafton. Men det tvivlar jag på! Han älskar nämligen att vara med i köket.

Nu måste jag passa på att ta en dusch medan lillebus sover och sen fortsätta med städningen..


Kommentarer
Postat av: Victoria

jag har väntat på bilderna nu i flera dagar! ska bli spännande och se. du är så duktig!

har ni föresten tid att ses någon dag? :).

2010-12-17 @ 14:32:29
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0