Kallt.

Idag kom dom äntligen från vårat hyresbolag och fixade våran hatthylla som varit "trasig", TAACK! Det tog bara sisådär 4 månader.. Passade även på att gnälla lite om att vi bor i ett 81 kvm stort kylskåp och tydligen så ska det göras ett stambyte (?) nu i vinter. Skönt, för det är så kallt hemma hos oss.. Cirkus 18°C grader har vi inne. Och kvavt, vill ju inte ha fönsterventilationerna öppna när det redan är så kallt.

Idag har jag haft en träningsfri dag, inte ens en kort promenad har det blivit. Vaknade upp med halsont imorse och det är nog förklaringen till varför jag började må så dåligt under träningen igår. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag har inte tid att inte träna, det är nog svårt att pussla ihop med Simons arbetstider. Har ju bokat in mig på step imorgonkväll. Men vet inte om jag vågar riskera att bli sämre? Hur vet man att man är frisk nog för att träna?

Imorgon är det jobbeli jobb mellan 8-13 som gäller och efter det kommer moster Mari med familj och hälsar på! Vi längtar! :-D

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så länge du inte har feber eller halsont så är det ingen fara att träna. Tänk dock på att inte göra det allt för hårt trots allt! Om du bara går och väntar ut förkylningen kan du ju få vänta hur länge som helst och lite träning kan antingen göra så att det bryter ut eller försvinner istället :-)

2010-12-01 @ 21:46:49
Postat av: Julia

Okej, tack så mycket! Då får vi se hur det är imorgon, just nu känns det ok iaf :-)



Fasen, kom precis på att jag skulle ju ringa dig ikväll. Typiskt att jag glömt det! :-P Får ringa imorgon istället :-)

2010-12-01 @ 22:36:43
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Vi längtar med!



Kanske du inte ska köra step om du känner dig lite halvrisig. Träna lite lugnare istället.

2010-12-01 @ 22:54:29
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har 16 grader inomhus, trots att en elektriker har varit och 'fixat' elementen. Fortfarande lika kallt, så måste ringa o klaga igen!

2010-12-02 @ 09:38:26
Postat av: Maria

Åh vad roligt de lät, eller inte.



Vi har också sån fönsterventilation MEN vi MÅSTE ha dom öppna, åtminstone en av dom i varje rum. Förut hade vi inte det men då gick knappt ytterdörren att öppna plus att vicevärden var hit och ja, öppnade dom åt oss typ. Det drar ju och i princip blåser svinkallt ifrån dom men kan inte göra så mycket tyvärr, men vi har elementen på högsta istället :)

2010-12-02 @ 11:02:14
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0