Julklappar

Jobbkvällen gick verkligen superfort! Imorgon väntar ännu mera jobb mellan 8-13. Det är så himla skönt med korta pass! :-)

Kvällen hos Britta har varit minst sagt mysig! Blev en och annan knäck, rocky road och lakritskola. Alldeles för mycket egentligen, så magen är just nu som en ballong och jag mår faktiskt lite illa. Blir sparsamt med godis nu under julhelgen!

Sen jag kom hem har jag hunnit slå in alla paket som ska ut till mormor i Vändträsk på torsdag. Vi blir ju hemma hos oss på julafton och åker dit först på juldagen så då får det bli en sväng dit innan också och lämna allt. Idag kom julgranen upp och belysningen på. Imorgon SKA vi pynta den! Hade inte tänkt vänta såpass länge, men jag vill verkligen att Gabriel ska få vara med och det har inte funnits tid till det ännu. Imorgon tänkte jag baka limpa och fixa lite julgodis. Sitter fortfarande och klurar på efterrätten. Kanske blir en helt vanlig enkel cheesecake, känner att jag vill göra det väääldigt lätt för mig själv. Magen brukar ju ändå vara rätt full efter all julmat.

Nu ska jag plocka ihop allt julpappersskräp och sen hoppa ner i sängen så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Du kan ju laga en cheescake med pepparkaks botten. Istället för krossade digestive kex så krossar du pepparkakor. De tänkte jag pröva, har ätit de en gång och de var super super gott.

2010-12-22 @ 10:18:49
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0