En liten sur-fis

Det var en lite jobbig eftermiddag idag. När Gabriel vaknade efter förmiddagsvilan var han jätte gnällig, och det var bara famnen som dög. Direkt jag la eller satte honom någonstans började han gallskrika.. Så höll han på i 3 timmar.. Alla planer blev ju inställda idag så vi var bara hemma. Blev varken lunch eller annat gjort.. Gick och konkade honom i princip hela tiden. Han hade inte feber eller så men jag undrar om det inte är tänderna som spökar. Fast i och för sig har jag sagt: "det är nog tänder påväg" sen han var 4 månader och började dreggla som en Sankt Bernhards :-) Men det syns verkligen att det inte är långt borta nu. Klockan 15 somnade han tillslut efter många om och men och då gjorde jag detsamma! Var helt utmattad.. Sen sov vi till 17 båda två och då hade pappa Simon kommit hem från jobbet. Gabriel var på strålande humör när han vaknade och har varit en gladskit hela kvällen :-) Men där ett tag mitt på dagen var han gratis ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0