Handlat

Det blev lite shopping idag faktiskt. Till Gabriel köpte jag en body och matchande leggings i storlek 74 och 4 par strumpor. Och till mig själv köpte jag tröjan jag spanat på, två ljuslyktor, 12 par strumpor, mascara, Carolina Gynnings nya bok "Ego Woman" (bokrean startade idag!), fingervantar och ögonbrynsfärg. Sen har jag även beställt en body och ett par byxor till Gabriel från Lindex wepshop då storlekarna var fel på Lindex här i stan. Orkar inte fota allting idag heller så jag lånar bilder från Lindex.





Kul med shopping, det händer så sällan..


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har köpt samma bok! :D Har du läst Ego Girl först? Jag älskar Carolina Gynning!

2010-02-27 @ 19:05:01
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0