Inte min dag

Det är inte min dag idag. Har verkligen varit på dåligt humör, bör nog stanna inne resten av kvällen för jag hade sån lust att smälla till en kvinna (kärring) på lindex tidigare idag. Man får inte tänka så, jag vet, men när vuxna människor inte kan bete sig.. USCH USCH USCH! Hittade heller ingenting att ha på mig imorgon, vilket bara gjorde mig på ännu sämre humör! Men köpte en svart trikåkjol för 99:- i alla fall. Och sytråd så jag ska laga en klänning som tyvärr gått sönder så jag kan ha den imorgon. Måste leta upp ett par strumpbyxor också.. Ska nog ha ett par någonstans.

Ikväll ska vi äta tacopaj till middag, ska bli smaskens!

Och glöm inte Legend of the Seeker ikväll kl 20.00 på tv6 :-) Själv ska vi börja på säsong 2 :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0