Melodifestivalen deltävling 2

Även denna lördag blev jag otroligt besviken på melodifestivalen, fast inget kan nog slå förra veckan i sämst musik :-) Erik Sadee gick vidare och det var väl egentligen den enda jag tyckte var bra. Sen var han ju så sockersöt :-P Som en liten 5-åring typ! Men Fredrik Kempe var ju inblandad i låtskrivandet och han brukar ju lyckas ganska bra, syftar då på låtarna han skrivit åt Måns Zelmerlöw (som jag förövrigt hellre ser som sångare än programledare). Gabriel gillade Andra generationen och Dogge Doggelito bäst! Han rockade som attans när den spelades ;-) Knasiga unge!

Ska snart gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag 8-21 med 2 stycken 60 minuters raster, så jag stannar kvar på jobbet :-( Kommer sakna mina älsklingar! Men dom får ha en mysig alla hjärtans dag på tu man hand :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, jag kan bara tänka mig. :)

2010-02-13 @ 23:07:23
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0