Redhead

Jag är så sugen på att göra något nytt med mitt hår, i färgväg! Har varit brunett i princip hela mitt liv. Gjorde ett tappert försök till att bli ljushårig i våras/somras. Men mitt hår klarade inte av blonderingen, har fortfarande jätte mycket problem med håret fast jag blev brunett i augusti igen. Så nu funderar jag faktiskt på att prova på att bli.. RÖDHÅRIG! Har hittat en färg från schwarzkopf som jag är lite sugen på att testa. Vill dock ha det liiite mörkare. Problemet är väl bara att jag behöver bli ljushårigare nu, typ avfärga mitt hår. Men måste man göra det hos en frisör? Och någon som vet cirka pris på detta?



Bild: http://www.essentialcolor.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0