Simons födelsedag igår

Igår började jag med att jobba 8 - 16 och sen stressa hem och duscha och göra gräddtårtorna. Min kärlek fyllde ju år igår, hela 31 år! Nu kan jag legitimt kalla honom för "min gubbe" ;-) Vi fick i alla fall en massa trevligt besök igårkväll, men det är så svårt att hinna vara social med alla! Och så överraskade Malin, Johan och lilla Stina oss! Så nu har jag äntligen fått träffa lilla Stina, och LITEN är hon! Herregud, så mysig! Jag kan inte ens minnas att Gabriel varit i närheten sådär liten, fast det har han ju :-) Det var så härligt att hålla en liten igen! Gabriel såg ju verkligen ut som en bjässe brevid, på bara några minuter blev han jättestor! ;-)

Idag blir det lugna puckar. Jag ska bara pussa på min son hela dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0