Soligt!

Godmorgon lördag!

Vilket underbart väder! Man blir så GLAD! Tänk vad lite sol kan göra :-)

Imorse vaknade Gabriel 7.30. Han fick som vanligt komma över till vår säng och fick 200 ml ersättning. Jag var galet trött så jag la ner honom och blundade, ville bara ligga och dra mig en stund. Men Gabriel hade andra planer, han drog mig i håret, nöp mig i näsan.. Och sen plötsligt känner jag hur det luktar väldigt ILLA från hans blöja ;-) Simon klev upp och bytte på honom och då var det ju lika bra att kliva upp!

Lilleman ligger just nu och "vädrar" på golvet! Han har så himla lätt för att bli röd i rumpan så han får ofta vara en nakenfis!

Ska snart äta lite frukost och sen ska vi iväg till stan en sväng. Jag tror Simon och Gabriel får gå och hälsa på farmor så får jag fixa lite grejer ifred ;-)

Ha en bra lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Nina G

Skriv till mig någon gång då vi är online samtidigt så får du veta namnen på bebben. ;)

2010-02-13 @ 10:52:36
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0