Virrpanna

Imorse var jag verkligen virrig. Herregud! Nästan så jag skäms. Vaknade 7.40 och fick för mig att Simon försovit sig (hade helt glömt bort att han pussade mig hejdå tidigare på morgonen) så jag rusar till spjälsängen och utbrister med lite halvt panik i rösten "Du har försovit dig, du har försovit dig, VAKNA!" till Gabriel. Haha, men kom snabbt på att det var fel person och att Simon redan åkt iväg till jobbet ;-) Men lilleman vaknade ju givetvis och ville kliva upp. Jag kände mig lite knäpp :-)

I eftermiddag ska vi till BVC. Det är det vanliga mäta - väga samt läkarkontoll! Ska bli spännande att se vad lilleman väger. Jag tycker han har blivit så rund och go om kinderna och hoppas att han gått upp bra i vikt denna gång!

Nu ska jag äta frukost och göra mig kaffe!

Ikväll börjar handbolls EM :-D


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAH! Vad roligt. Ibland gör man så knäppa saker i sömnen! :P

2010-01-19 @ 09:34:19
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Du är bäst :P

2010-01-19 @ 19:24:08
Postat av: Liselle

Skönt att veta att andra också är virriga :P ibland får jag inte ihop saker fast jag funderar och funderar...jag skyller på att jag ammar :) tihi

2010-01-19 @ 22:03:01
URL: http://smafotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0