Den sista måltiden..

Hihi nä inte riktigt. Gabriel ska få mat och sen ska vi promenera iväg till farmor dit vi är bjudna på middag ikväll. Renstek och potatis skulle det bjudas på, mums! :-) Ska verkligen passa på att njuta för imorgon börjat "mitt nya liv"! Jag är så otroligt peppad och denna gång ska det gå vägen! Kommer inte laga någon annorlunda mat direkt, då jag inte tror på dieter och liknande i det långa loppet! Jag ska byta ut tallrik mot assiett och bli bättre på att äta frukt, samt godis 1 gång i veckan (i måttliga mängder) och minst en 45 minuters promenad varje dag! Tror detta är ganska rimligt för mig, för tar jag i för hårt från början blir jag fort less och omotiverad.. Sen så hade jag gärna haft en crosstrainer här hemma eftersom det är den skönaste träningen för mig som har problem med ena knät, men det får bli en senare fråga!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter jättebraaa, kör hårt! :D

2010-01-24 @ 15:46:54
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Svar: Då håller jag tummarna för att biljetterna inte ökar i pris så att ni kan åka :-)!



Jag brukar oftast köra lite på "känn" men ungefär en halv burk till en vanligt liten creme fraiche, så ungefär en hel till en stor burk tror jag blir bra och sen får du testa lite hur mycket du vill ha :-).



Tror jag ska laga det imorgon också, blev sugen på det nu när du nämnde det :-P.

2010-01-24 @ 16:04:37
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Linda

Köp kort på Nordpoolen och häng me å träna, där har dom crosstrainer!! :)

2010-01-24 @ 17:59:03
Postat av: Julia

Linda: men vad är det ett kort där kostar?

2010-01-24 @ 20:08:15
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Linda

Första betalningen är rätt saftig. typ 1400 eller nåt sånt. Efter det kostar det drygt 300 kr i månaden har jag för mig... Men jag såg annars att dom hade en crosstrainer på blocket för 1000:- :)

2010-01-25 @ 15:46:57
Postat av: Julia

Snordyrt!

Jo jag såg det också, men det var väl i kalix?

2010-01-25 @ 17:21:07
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0