Söndagkväll, natt

Gårdagskvällen var superrolig! Vi var 10 glada tjejer och Henke :-) Det var så gott med vin och jag "råkade" visst dricka upp hela flaskan :-} Men trots det blev jag aldrig påverkad, och det hade jag ju inte tänkt bli heller så! Det var så skönt att bara vara Julia för en kväll, men jag saknade givetvis mitt lilla hjärta hemma. Jag älskar det liv jag lever nu och skulle inte byta bort det mot allt i världen.

Imorse när jag tittade på termometern trodde jag att den hade frusit sönder då den stod på -0,9 grader. Igårkväll var det - 20 och nu helt plötsligt 20 grader varmare! Det var en härlig promenad till jobbet :-) Började fnissa så för mig själv imorse då jag skulle pussa mina sovande pojkar hejdå innan jag gick till jobbet. Dom sov i exakt samma ställning! Såg så himla roligt ut :-) Simon har ju nämnt tidigare att Gabriel sover som honom och det stämmer faktiskt!

Det var underbart att komma hem efter jobbet ikväll! Möttes av Gabriels fina leende när jag klev in genom dörren och mitt hjärta smälte. Det var så skönt, så skönt att komma hem!

Nu ska jag sova. Är gode slut efter helgens arbetspass :-)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0