Godmorgon torsdag!

Gabriels förkylning har blivit VÄRRE nu igen, men han har trots det sovit 00 - 09. Lilleman var jättepigg till tolv inatt eftersom vi var hos min mamma igårkväll och han somnade i vagnen påväg hem. Men ikväll ska vi försöka lägga honom tidigt, jag saknar hans fina sovrutiner han hade för ungefär 2 månader sen ;-)

Idag ska jag städa, började lite smått igår men det gick inget vidare. Tror att jag "kör ut" grabbarna så jag får vara själv och städa. Jag har insett att det finns EN sak jag saknar från att inte ha barn (nä usch så hemskt det lät, men jag tror ni förstår vad jag menar) och det är att spela musik - HÖGT! Det går alltid så mycket fortare för mig att städa om jag får spela musik jag tycker om. Och eftersom vi har lilleman går inte det alltid så idag tänkte jag ha lägenheten för mig själv :-)

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och sen sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0