Jeans åt lilleman

Idga har jag och mamma varit på stan, skulle vara smakråd åt henne så :-) Jag köpte ett par jeans åt Gabriel. Likadana han har i storlek 62 som han hade på dopmottagningen men nu köpte jag ett par i 86 :-) Halva reapriset så kan kunde inte hålla mig! Kommer sitta så fint på honom till hösten/vintern när han går :-) Det finns mycket fina och snygga kläder till pojkar från storlek 86 och uppåt, men bebiskläder för pojkar är svårt att hitta! Där är det flickkläder som dominerar affärer och kataloger!

 

Nu ska jag sätta igång med städningen! Ska skina här hemma när vi är färdiga :-D


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina byssor :)

Jo jag märkte de.. därför köpte jag i lite större storlek till lillbus så h*n kan ha de när h*n växt till sig lite.

2010-01-30 @ 19:05:43
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0