Lördag = lördagsgodis

Tidigare idag när jag och mamma var på ica kom jag på att det var ju lördag idag, vilken innebär min godisdag! :-) Så jag har precis varit iväg till kioskpiraten och köpt mig lite lösviktsgodis! Oj oj så gott det ska bli! Veckan utan godis har faktiskt gått förvånadsvärt bra! Har inte haft något godissug alls faktiskt :-) Allt går bara man vill! Men har man levt med ett röksug i år och 2 månader så :-P Ja, jag har faktiskt varit röksugen sen dagen jag slutade! Usch att man var så korkad att man ens började. Jag hoppas Gabriel håller sig ifrån såna dumheter :-)

Nu ska vi gosa ner oss i soffan framför finalen av Robinson, MYS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du har varit! En dag ska man få äta lite gott :) Själv har jag varit inte alls duktig denna vecka, men har bestämt att nästa vecka ska vara bättre!

2010-01-30 @ 23:40:18
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0