Snöoväder

Det blir då ingen promenad idag i alla fall. OGILLA! Usch vad deppig jag blev när jag tittade ut genom fönstret imorse :-( Nåja!

Jag och Gabriel kommer snart bli upplockade av mamma så ska vi till Coop och handla. Jag har verkligen världens mest underbara mamma! Hon är så omtänksam, generös, förstående.. Ja gud, jag skulle kunna räkna upp tusentals saker! Hon är bäst helt enkelt! Och sen följer hon med hit så ska jag få ytterligare en massage, LYX! :-D

Sen vet jag nog inte vad med dagen har att bjuda på. Blir nog städa och lite andra hushållssysslor som aldrig tar slut :-)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Jag blir tårögd... älskar dig ;)

2010-01-27 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0