100713

Började dagen med jobb mellan 8-13. Jag jobbade med Kristina och vi surrade mest tårtor utöver arbetet. Hon har erbjudit sig att hjälpa mig med tårtbaket och jisses vilka idéer hon har, spännande! :-) Trivs så bra i hennes sällskap, vi har så mycket gemensamt! Vi fyller år samma dag (och födda samma år), vi är båda vänsterhänta och hade jag och S fått en flicka hade hon mest troligt haft samma namn som hennes dotter! Lite roligt faktiskt :-)

Efter jobbet kom mamma och Gabriel och hämtade upp mig och vi åkte iväg till Storheden. Köpte mattan som jag tittat ut och en liten mjuk boll med Nalle Puh till lilleman som uppskattades väldigt mycket! Är supernöjd med mattan, vardagsrummet blev verkligen mycket hemtrevligare. När vi bytt den svarta bokhyllan till vitrinskåpet mot ett vitt och med nya tapeter i höst kommer det bli så fint! Då ska jag äntligen fixa min fotovägg :-) Det enda tråkiga är ju att datorn snart flyttar ut till vardagsrummet, men men.. Ska fixa ett finare databord tills dess i alla fall! Kommer bli så kul att inreda barnrummet så jag får väl ha överseende med det :-)

Efter den lilla shoppingturen åkte vi till sjukhuset och hälsade på min mormor som är inlagd just nu. Älskade, bästa mormor. Min mormor är verkligen en av de finaste och mest omtänksamma människan jag känner. Det är orättvist att hon inte får njuta av livet som andra 65-åringar. Jag älskar dig mormor ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag trivs i ditt sällskap också :-D!!

2010-07-13 @ 21:29:37
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0