Uggla

I höstas sålde de en superhärlig ljuslykta i form av en uggla på lagerhaus. Hittade den av en slump i en blogg i våras och efter det var jag såld, och det var även alla ugglor på lagerhaus :-P Det har pratats om att den ska komma åter i lager då den var så populär, men än har ingen uggla dykt upp. Har hittat ett par på tradera men de har gått för mellan 100-150:- + frakt och nypris var 59:- så det känns inte så lockande :-) Men kanske någon som läser här som har denna underbaring som dom lessnat på? I såna fall - jag är intresserad! Hoppas i alla fall att den snart finns på lagerhaus igen!



Uppdatering: Den finns på lagerhaus hemsida nu! Gissa om jag ringer dit imorgon eller? HOPPAS de finns kvar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah. Guud! Hörde faktiskt Gabriel när jag gick och la mig :D

2010-07-11 @ 12:24:56
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ugglan finns på lagerhaus nu. Köpte min i förra veckan!

2011-02-04 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0