Feberfri

Idag är Gabriel feberfri! Tempen har legat på 37,4 i princip hela dagen, så lite högre än vanligt har den ändå varit. Imorgon är det förhoppningsvis fritt fram till en massa skoj och bus :-) Har ingenting planerat men vi ska i alla fall promenera till Lekon och byta en leksak han fick dublett av när han fyllde år. Han fick nämligen två stycken gröna Brio racingbilar och det lutar mot att välja en annan Brioleksak bara. Älskar deras fina träleksaker, Gabriel också! Han leker ofta med både racing- och brandbilen han fick i födelsedagspresent :-) Sen ska han nog få välja någon leksak också bara för att han är världens bästa unge!

Ikväll hittade jag en annons på Blocket som jag ska ringa om imorgon, annonsen har funnits i 1 månad så jag hoppas det finns kvar! Mer om det senare ifall det blir mitt :-)

Nu ska jag gå och pussa lite på min underbara karl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0